Melodifestivalen

Jaa, jag kollar på det. Känns som en tradition! Hehe x)
Helt okej idag faktiskt!
Fast när hondära "PY" skulle sjunga bytade jag kanal. FYYY VA HEMSKT!

Men Anna Bergendahl som var med i idol 2008 var grym! Ingen schlager, vilket var bra ! Och pricket över i:et.
HON HADE RÖDA CONVERSE! :D:D:D. Bra att hon inte kör med vackra klänningar och höga klackar! För det skulle förstöra hennes stil! Haha

Hon gick ju direkt till final, GÖTT :) Så nu behöver jag inte oroa mig!

Men nu ska jag kolla färdigt, sen ska vi kolla klart på "Änglar och Demoner". eftersom vi inte hann med hela :P

Men detta blev nog sista inlägget för idag, och imorgon åker jag på volleybollturnering, så det blir väl inte att jag bloggar innan jag kommer hem därifrån! Önska oss lycka till!

PÖSS

Cool tjej dethära! :) - bild lånad från Google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0