Life without music can not be borne

Hej!
Dagen blev som väntat väldigt slapp, med bakning och några V.Ä.N.N.E.R avsnitt under filten! :) Väldigt mysigt!
Men jag har tyvärr bara ett avsnitt kvar av 8:e säsongen, så jag får väl ge mig av till gekås snart (y)
Melodifestivalen kollade jag på också. Som, som vanligt var kasst... Tråkiga låtar nuförtiden...
Men en sak gjorde mig väldigt glad! Det har med musik att göra! Anna-Carin som förövrigt är pappas tjej(sambo) är med i nån grej så dom skickar skivor typ varje månad. Och så hade hon fått två med musik "hon inte gillade" men som visade sig vara musik från Kesha, LadyGaga, Milow och många fler. BARA bra låtar och typ alla spelades på discot igår x)
Haha, så nu när jag vill lyssna på musik på mitt rum kan jag lyssna på dem! Eftersom vi inte har trådlöst bredband :)
Bra va?

Hihi, men nu är jag skitsugen på att ändra min blogg igen. Sånt är skoj!

Hörs imorgon, <3

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0