I am Goodie :)

Hejhej!

Åh, vad jag känner mig duktig idag! Jag har städat mitt rum, helt och hållet, och när jag höll på att flytta soffan, för att kunna damsuga bakom den, blev jag jättesugen på att möblera om rummet! Och det är vad jag har gjort mycket av dagen idag :)
Fast efter lunch drog vi ut på en långpromenad längs strandpromenaden! Väldigt mysigt, och väldigt mycket snö! Jag tror det är minst en meter i vår trädgård... O min balkong ska ni se! Snö ända upp till räcket!
Jaja, iallafall tog jag med kameran ut, och fotade lite :)
Det kan låta som om jag inte har något emot snön, men det ska jag tala om att jag har!! Vinter är kallt och jag vill gå i shorts och jeansjacka, punkt slut.

Men sen blir det fina bilder när det är snö...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0