GarageBand

Hej!
Samanfattning av gårdagen:
gick upp tidigt
åkte till laholm, där vi spelade volleybollsammandrag. Det var kul, och vi var delvis riktigt duktiga!
När jag kom hem gjorde jag klar Engelskan och slappade framför tv:n.

Nu sitter jag i skolan och snart börjar SO:n
Vid kvart i ett ska vi vara i Falkhallen och lyssna på när EMD Danny ska lära oss programmet "GarageBand" på mac datorerna. Vi har blivit tillsagda att han "tyvärr" inte tar autografer m.m. Jag bryr mig?? Inte direkt.

Sen blire Konfa och Spinnnig! MYcket trevligt!


Puuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker ändå det var kul xd.

2010-02-08 @ 18:11:16
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Spinning är askul :D

2010-02-11 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0