En hel dag i ord...

Hej där !
Förtåt för dålig uppdatering idag...
Vaknade vid 8 och låg och drog mig till klockan 9. Sen gick jag upp och åt frukost med pappa. Sedan slöade jag i soffan till 11. Kollade på Disneychallen för första gången på evigheter där dom visade nån långfilm om Långben, som jag sett så många gånger tidigare x)
Sen satt jag vid datorn och gjorde engelskan. Då blev jag klar med all text, men hade kvar all musik och berättarröst.

Kom till mamma nu 4 tiden, och satte mig då diekt med att försöka med inspelningen av min röst... Det var ganska jobbigt får jag säga. När man snubblar på orden och meningen då slutar med  " blablabla ". Aja, är inte klar än, men får göra klart det i morgon kväll. På dagen imorgon är det volleyboll i Laholm. Ska bli skitkul!

Ikväll blir det melodifestivalen. Även om jag varje år tycker det är lönlöst bara skit, blir det ändå alltid av att man kollar år till år. Tradition lixom.

Ne nu är det mat,  kan behövas nu efter ett sånt här långt inlägg! Undra om någon läst hela ...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag läste hela:D <3

2010-02-07 @ 18:09:45
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0