älskar dig .

HejHej!
Förlåt för dålig uppdatering idag, men Annie har varit här och kan jag ju inte sitta vid datorn precis!
Vi åkte från Vinberg vid 8 och sen när vi kom till Varberg, flummade vi på mitt rum lite. Min bror var nog inte så glad på oss eftersom han sov på andra sidan väggen...
Haha, Iallafall, så gick vi ner till stan vid 10 tiden kanske, Det slutade snöa precis när vi kom utanför dörren! Tur, kallas det! I vanligt fall hade jag nog sagt  " äh, det kallas skicklighet", men jag tycker inte det var så skickligt faktiskt...

Vi gick i flera affärer, som Gina Tricot, HM, Jc, Veromoda o lite andra :) Jag var ute efter jeansjacka och jeanstights, men hittade inget på Gina, men jag blev kär i ett linne där, som jag bara var tvungen att köpa :) Vitt, med svarta ormmönstrade axelband :) Provade Jeansjacka där också, men insåg snabbt att det inte var min stil...
Men på VeroModa hittade jag ett par snygga jeanstights, med lite hål i, och så hittade ANNIE en svart skinnjacka, som jag sedan köpte! - Jag lovade henne att säga det... :p

Haha, sen "lekte vi lite i snön" :) Svårt att göra kullebytta i typ en meter snö, säger jag bara...
Här är hon förssten,  <3


Nu har hon åkt hem, och jag ska snart kolla på film.


Detta blev ett långt inlägg, och jag hyllar alla som orkat läsa hela :)

PÖSS på er ! <3



Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för dagen Gumman! :P <3 Riktigt mysigt!! :D <3



Tack!



Amen :P <3

2010-02-23 @ 20:10:22
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0