LISTA OM ÅRET

Hade tråkigt, så snodde denna listan från Sara.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, bröt det en halvtimme efter.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nepp
5. Vilka länder besökte du?: Storbrittanien , England.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? jaa, det kan man ju lungt säga. En jävla massa saker!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27-30 mars, 5:e november och en massa andra datum i November.
8. Vad var din största framgång 2010? Självförtroendet har blivit bättre.
9. Största misstaget? Att förvänta mig hur saker kommer bli i förväg.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja
11. Bästa köpet? Vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jaa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Use somebody - Kings of Leon Breakeven - The script Gott nytt Jul - Sean Banan, och alla partylåtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare, definitivt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med dom jag älskar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit vid datorn
18. Hur tillbringar du julen? På dagen - hemma med mamma. På kvällen - Hos farmor och farfar med pappa.
20. Favoritprogram på TV?: Typ paradise hotel
21. Bästa boken du läste i år? Camilla Läckberg - Tyskungen
22. Största musikaliska upptäckten?: Daniel Adams-Ray
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? önskade mig inte mycket.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? var i skolan (y
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? absolut
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Sofie Bengtsson
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner, och Sommaren.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? nobody
31. Vem saknade du? nåra
32. De bästa nya människorna du träffade? det är många, speciellt den fina killen...



ÅRET

Hur har året 2010 varit för dig?
helt okej
Bättre än förra året? Jaa, det tycker jag, eller kommer inte riktigt ihåg hur jag mådde.
Har du träffat några nya vänner? Jaaaop.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? London med konfan, Jag och annie i spöregn på Liseberg, Första kyssen med den fina killen, och en jävla massa annat!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Kan inte bestämma en, då det finns otroligt många!
Isåfall vilken? -
Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt?
Har du kysst en främling? nej


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? ingen kärlek
Har du varit kär? jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? ohja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? jepp
Har du haft sex någon gång under året? nej
Har du haft ett hemligt förhållande? hahha, alltid xd


SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nope
Har du varit i slagsmål? nääe


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? jaaa, sjukt mycket onödiga saker.
Isåfall vad? Att jag inte tog för mig mer.
Har du skämt ut dig? absolut!
Har du ljugit för en vän? mm
Har du varit ute en hel natt? ne
Har du blivit tagen av polisen? nepp


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? tångaskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? aa
Hatar du någon i din skola? näpp
Har du gjort något framsteg? aadå
Har du haft alla rätt på ett prov? nepp


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? aa
Har du förlorat en vän? njaa, glidit ifrån!
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Japp
Har du ljugit för en bästa vän? mm, har jag säkert.
Har du många killkompisar? lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0