Orkar inte bry mig. Du bryr dig ändå inte.

Fuck vad ont jag har i magen, inte mensvärk utan det spänner i hela magen. Och med hela magen menar jag från under brösten till nedanför naveln. Jag kan knappt räta upp mig, så jag sitter som en jäkla potatissäck.
För ca ett år sedan fick jag åka till akuten för att jag hade magvärk, och så som det känns nu, kändes det i början då med. Men då det blev bara värre och värre, så jag kunde inte ens prata. Det var hemskt. Minns hur jag satt på akuten och skrek och grät på samma gång för att läkaren var så seg så jag fick vänta jättelänge.

Föresten, var ju i Älmhult och spelade idag! Det gick faktiskt riktigt bra! En 3:e plats av 7 lag! Vi spelade jättebra, och alla var på bra humör! Lång resa dock. Tur att Eve också var trött för annars hade jag aldrig kunnat sova, så som hon kan prata. Inget illa menat gumman ;)

Nu ska jag packa upp min väska, och sen ska jag nog krypa ner under täcket.
Långt inlägg dethär, creds till dig som läste hela,
Puuuuss


Östersund i Januari.
Vinter och snö är ganska väldigt fint ändå.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoppas att det blir bättre! <3



sv: du är sötaste sofie. <3

2010-12-12 @ 21:25:12
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Linnea

häärligt med långa inlägg! :) <3

2010-12-14 @ 12:34:15
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0