The Last Song

Har suttit och kollat på The last song nu.
Den var så jävla bra. Älskar såna filmer som är verkliga, liksom sånt som händer varenda dag i vardagslivet.
Jag skrattade och log till mesta del av filmen, den var så gullig. Men den sista halvtimmen grät jag oavbrutet. Klart att det ska sluta sorgligt när allt vart så lyckligt?
Men den slutade ändå på ett väldigt fint sätt.
Nä, men det var en av de finaste filmer jag sett. Ett starkt tips till er som inte sett den!

Här kommer trailern för den som är intresserad!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

När jag såg den filmen så grät jag oavbrutet i en halvtimme efter den var slut. Så fin film liksom.

2010-12-19 @ 09:08:24
URL: http://beczz.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag var tvungen att kolla den nu efter att du skrivit om den. Jag bölade genom halva filmen. Det absolut bästa var dock att jag satt i vardagsrummet, och när jag grät som mest kom kajsa hem med sin kompis. Haha, hej sadface, röd och svullen i ansiktet. Smidigt kallas det!

Min smidiga dag helt enkelt! ;D <3

2010-12-19 @ 17:11:50
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0