"Men jag får skylla mig själv att jag sitter här med tårar som svider i ögonen"

6 timmars sömn inatt. Bra jobbat Sofie.

Jag antar att jag är tillbaka i mina tankar, och det är inget positivt över huvudtaget.
Drömde till och med om det inatt. Jag gör det bara värre för mig själv. Jag har mig själv att skylla.

Men jag har satt upp ett enda mål nu, och får jag inte ut något av det. Då vet jag att det är kört. Det var bara ett spel.

Har kollat flera avsnitt OTH nu, nu ska jag äta. Sen ska jag städa, sen ska jag fota.
Positiva klubben här ja. Yahoo.


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; men kanon :d

tack tack tack mitt hjärta :DDD <3

2010-12-28 @ 20:49:11
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0