Julavslutning

Hahha, har gjort en videoblogg, men vet inte om jag vågar lägga upp den, hahah x)


Sista dan i skolan idag, FY *** VA SKÖNT!  ( sara har sagt åt mig att jag svär för mycket i bloggen, heheh )
Har övat massa med kören inför avslutningen imorgon, och sen har det bara vart slappt!
Ska snart iväg på avslutning i volleybollen och det ska bli så ***** roligt!! Hela klubben samlas i Falkhallen, och alla åldrar delas in i olika lag, som man spelar med under kvällen. Göött!
Men ska ta och äta nu, bloggar ikväll i gueeeeeess.

Klubben 2008, hittar ni mig?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Står du framför måns? ;)

jag letade sjukt länge efter becca, när jag sedan insåg att hon inte kollade mot kameran när fotot togs...

<3

2010-12-20 @ 21:33:39
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Han som vet allt, kungeN, Niclas.

Nästan längst bak till höger om Annie(?) i grön tröja, du har vitt t-shirt! :> :>

2010-12-21 @ 22:58:35
URL: http://fragbite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0