Decemberlista. 1.

Härmar min fina kompis Sara med att göra en sånhär "december lista"! Jag skriver varje dag om ett ämne (som ni kan se nedanför, men eftersom jag börjar nu en dag försent så hoppar jag över första och börjar på "Min klass"!

Om mig / Min klass / Mina föräldrar / Det här åt jag i dag / Vad är kärlek? / Vad är vänskap?
Mina vänner / Ett ögonblick / Det här hade jag på mig i dag / Mina syskon / I min handväska 
Den här veckan / Vad hade jag på mig i dag? / Mina drömmar / Favoritbloggar / Ett minne
Tio saker om mig / Detta ångrar jag / Den här månaden / Detta saknar jag  / Det här upprör mig
Min första kyss / Det här får mig att gråta  / Det här får mig att må bättre / Mina rädslor / Min favoritplats
Hur jag skulle vilja vara / När jag blir stor / Mina ambitioner / Detta året



9b2.
Ibland är klassen bäst. Ibland vill man bara därifrån.
Som ni ser är vi väldigt få tjejer m man jämnför med killarna. Och det märks. Väldigt ofta dessutom. Killarna vinner alltid på majoritet, som tex nu när vi ska beställa klasströja. De vill inte ha det vi vill och vi VÄGRAR ha deras fåniga tryck det föreslagit.
Vi tjejer blir ofta irriterade på killarna, då det aldrig fattar när de går över gränsen.
Men som sagt så är den ändå jäkligt bra, och för det mesta älskar jag den, eftersom många personer är jäkligt sköna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0