4# En sak du inte visste om mig

Om mig / Min klass / Mina föräldrar / En sak du inte visste om mig / Vad är kärlek? / Vad är vänskap?
Mina vänner / Ett ögonblick / Det här hade jag på mig i dag / Mina syskon / I min handväska 
Den här veckan / Vad hade jag på mig i dag? / Mina drömmar / Favoritbloggar / Ett minne
Det här åt jag idag / Detta ångrar jag / Den här månaden / Detta saknar jag  / Det här upprör mig
Min första kyss / Det här får mig att gråta  / Det här får mig att må bättre / Mina rädslor / Min favoritplats
Hur jag skulle vilja vara / När jag blir stor / Mina ambitioner / Detta året

1. Jag har många fina smeknamn. Bängan, Bacon, Soffan, B2, Bacon-Bängan. Snälla vänner jag har va? Hahah, nej men seriöst, jag kallas dagligen för Bängan. Det kom när jag spelade fotboll, och vi var 4 som hette Sofie i laget, varav en som också hette Sofie Bengtsson. Så det blev Bängan, och nu blir jag kallad det även av mina vänners föräldrar och syskon! Haha!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

glöm inte soffan också ;)

2010-12-04 @ 21:50:59
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0