3# Mina föräldrar

Om mig / Min klass / Mina föräldrar / Det här åt jag i dag / Vad är kärlek? / Vad är vänskap?
Mina vänner / Ett ögonblick / Det här hade jag på mig i dag / Mina syskon / I min handväska 
Den här veckan / Vad hade jag på mig i dag? / Mina drömmar / Favoritbloggar / Ett minne
Tio saker om mig / Detta ångrar jag / Den här månaden / Detta saknar jag  / Det här upprör mig
Min första kyss / Det här får mig att gråta  / Det här får mig att må bättre / Mina rädslor / Min favoritplats
Hur jag skulle vilja vara / När jag blir stor / Mina ambitioner / Detta året


För det första så älskar jag dom så otroligt mycket. Även om man inte vill erkänna det ibland.

Pappa heter Anders och mamma heter Maria. De skiljde sig när jag gick i 5:e klass, tror jag va 12 år gammal. Det var en väldigt jobbig tid, eftersom jag aldrig trodde att det skulle hända mig. Men jag tog mig igenom det, och tänker inte så ofta på det.

Pappa bodde kvar i vår villa i Ljungby i ca 2 år, innan vi flyttade med honom upp till sin tjej i Varberg. Anna-Carin.
Mamma bor i Vinberg, och hennes Thomas bor i Varberg! Jag har alltid älskat mina föräldrar, men på senare år, så har jag kommit mycket närmare min mamma. Vi skrattar tillsammans, vi gråter tillsammans. Hon förstår hur jag känner, och även om jag oftast inte vill tro det, så har hon för det mesta rätt. Hon finns alltid där för mig. Därför är det jobbigt att när jag (som nu) har det jobbigt, och är hos pappa, eftersom jag känner att jag behöver henne.

Men tro inte nu att jag inte älskar min pappa, för det gör jag såklart! Menar bara att jag kommer närmare med mamma. Det brukar ju vara så. Hon har ju också varit en förvirrad 15-åring en gång i tiden.

(mamma jag vet att du läser detta, och jag vill bara säga att jag älskar dig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss min älskade!

2010-12-03 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0