We are stuck in time

Helluuu!
Vart en ganska hyfsad dag ändå. Tråkig skola, men det brukar kunna vara värre.
Nu sitter jag härinne i fotöljen och gör Engelska. Det regnar ute... JAG HATAR REGN. Eller det är mysig på kvällen när det är mörk och det verklingen öser ner. Men nu liksom är det inte så mycket regn, men det är mer än duggregn. Bara vanligt Höstväder. Men det borde vara sol nu! Jag menar Augusti är väl fortfarande en sommarmånad om jag inte minns fel? Det har vart den kortaste sommaren någonsin enligt mig...

Nu ska jag släppa Engelskan, och städa mitt rum lite. Sen ska jag kolla på Säsonsstarten för Fångarna på fortet. Älskade det programmet som mindre. Och jag är spänd på om det är lika bra nu som då.
Ha en mysig kväll!

Jag idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0