beautiful blogger award


Jag fick en award av Sara, tack gummsan!

När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv,
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.

1. Mina föräldrar är skilda, och jag bor varannan vecka hos mamma i Falkenberg, och varannan hos pappa i Varberg.
2. Jag är rädd för fiskar. Även om dom är pyttesmå.
3. Jag har alltid älskat att sjunga, men alltid varit för feg för att sjunga inför folk.
4. Jag blir röd som en tomat när jag blir generad ( ibland även om jag inte alls är generad)
5. För några år sedan startade jag och två av mina goda vänner ett band. Vi kallade oss "Apple War". Alla tre sjöng (lät faktiskt bra) och vi spelade var sitt instrument. Jag spelade bas.
6. Med bandet sökte vi till Lilla Melodifestivalen en gång.
7. När jag var mindre gick/tävlade jag i både friidrott och luftgivärsskytte.

Jag länkar: elin evelina fiona malin matilda alicia frida

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sv: det är slut men lägger upp en ny någon dag <33

2010-08-22 @ 19:53:19
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0