C A R P E D I E M

Det blev en trevlig eftermiddag med trevliga flickor!
Annie följde med hem idag igen. Vi somnade på soffan, och jag vaknade av att mamma stod och tänkte ta kort på oss. Hehe, busig mamma!
Nu sitter jag här och viker tvätt. Har hjälpt Annie med en sak hon ska ha på sin blogg, ni ser det snart. (Om det bara skickas klart på msn...)
Imorgon kanske jag ska på fest hos en kompis, gillllaaa!

Nu stänger jag av datorn, och sätter mig och myser med familjen, vi hörs imorgon!



Tumblr_l7eykvno9h1qca4h4o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; lagt till dig med nu :) ha det bra!

2010-08-20 @ 11:05:27
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0