Tältning!

Kvällen igår slutade med att vi blev 7 stycken som tältade i ett 4-manna tält i Evelinas trädgård. Det var jag, Evelina, Annie, Erik, Anton Maja och Tina. Riktigt gött gäng!
Vi låg och trängdes länge, innan vi vid halv 3 tiden bestämde oss för att sova. Vid halv 5 låg jag fortfarande vaken. Skitpigg. Inte likt mig ska ni veta. Sen vaknade alla andra, och vi snackade en massa. Efter tidig frukost och en film, somnade jag för första gången på hela tiden.

Nu är jag hemma, trött som aldrig förr. Men det är värt det, för kvällen ägde.

Ska snart åka till Farmor o Farfar för lite middag. Orkar egentligen inte, med tanke på att jag endast sovit max 2 timmar det senaste dygnet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0