I've made up my mind, I ain't wasting no more time.

Efter många om och men den här kvällen har jag i alla fall bestämt att jag imorgon ska ta tåget till falkenberg. Pappa börjar klockan 6, och det tyckte jag var liiiite för tidigt! Så jag sak cykla ner till stationen, köpa biljett, ta tåget, ta bussen från stationen i fbg, och gå från busshållplatsen till skolan. Jag LOVAR att det kommer spöregna och blåsa så att jag ser ut som en dränkt katt i ansiktet och håret bli tovigt ovh fult. TOPPEN...
Men det är bara imorgon det blir så. Så det får väl vara okej. Men ni kan väl hålla tummarna å mina vägnar imorgon vid 7-tiden? Just in case?

Jag ska strax sova nu, fast måste packa skolväskan till imorgon först.
GODNATT


Haha, erkänn söt bild!

Kommentarer
Postat av: Lisa

guuud, va söt bild :d

2010-08-26 @ 09:01:27
URL: http://lisavs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0