And it’s a sad picture, the final blow hits you. Somebody else gets what you wanted again.

Det måste vara nåt allvarligt fel på mig. Jag bli aldrig nöjd!!! Detta är säkert den hundrade designen jag haft... Men jag tycker det är kul att fixa o dona, prova olika saker. Men nu har jag nått målet. Enkelt och stilrent. Perfekt.

Jag vet att det finns flera stycken som tycker jag är värsta perfektionisten, och det kanske jag är också. Men jag tar inte åt mig.

De som har  lust får väl gärna kommentera vad den tycker!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den var super fin :D

Och det är roligt att du bytar ofta, blir lite omväxling (a) <3

Älskar / Saknar dejj (L)

2010-08-26 @ 12:20:00
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0