I'm in a happy mood.

Tjolahopp!

Är på bra humör, även om jag har tråkigast i världen! :D
Hahah,
Kunde tyvärr inte kolla på barndomsfilmerna, för VHS-en var inte inkopplad :( Men jag hjälpte till med maten istället och sen har jag kollat på både SåSkaDetLåta, OCH, Talang ;) Vi spelade in Talang, så vi kollade på det efter SåSkaDetLåta var slut.

Haha, handära GulaGubben som var först var ju för skön! Han var visst från Varberg och har typ nån musikaffär här, så pappa och Anna-Carin visste vem han var. Han sjöng om en blind kvinna ;)
- "Hon sa att jag var den vackraste hon aldrig sett" - Så klockren.

Som pricken över I, langar jag denna bilden!

Bild tagen i London, by me :) - lite redigerad... dåligt redigerad...

Ne nu ska jag fortsätta sociala mig på msn.

My love to you
KISSES


Kommentarer
Postat av: Sara

Han i gul från varberg har vart hemma hos oss xd i affären xD

2010-04-02 @ 23:48:23
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Haha, vi missade honom tyvärr. Var ju lite kaos det här med tv:n xD Men mamma såg honom sen lite snabbt typ bah va inte det han . Han heter typ Geta ? VIlket NAMN xD

2010-04-03 @ 00:16:57
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0