Plugga på lovet är inte kul

Hej mina älskade!

Sovit gott inatt? Det har jag.
Vaknade vid 10, och efter det har jag slappat framför tv:n och duschat.

Ska plugga SO nu, har bestämt mig för att byta att skriva om London istället för Haiti på mitt egna arbete. Har ändå inte kommit så lång med Haiti, och med London vet jag redan vad jag vill skriva om. Nu när man har vart där kan det bli roligt att skriva om det.

Mamma hämtar mig här vid tre, för sen klockan fyra ska jag ta min första av 3 gardasil-sprutor, mot livmoderhalscancer...
Å, eftersom mamma ska träna klockan 5, och jag klockan halv 7, så ska jag stanna i stan tills min träning i Falkhallen. Så om någon vill träffas så befinner jag mig antagligen i någon affär runt då.

Nu ska're pluggas, Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0