Påsken avklarad.

- Iallafall för mig,

Hemma efter Malmö besöket sen ett par timmar tillbaka.

Blev en hyfsad kväll tycker jag. Gick och la mig strax innan två, då kusinen satt uppe vid datorn ett par timmar till. Sen vaknade jag vid halv 12, och sen åkte vi till Entré, som är ett shoppingcenter nära där dom bor. Köpte inget, men jag och mamma ska ta en dag i Göteborg på fredag så jag får se om jag hittar nåt där!

Chattar lite nu, och tror det blir datorn för mig ikväll. Hoppas Annie loggar in ikväll. Hon är ju i Norge nu. Saknar henne redan. Om du läser detta vännen, så vill jag bara säga att jag älskar dig. Fast det vet du. <3

Om någon vill vara social kan ni gärna sms:a 070-6290971, eller gå in på msn! [email protected]


Kommentarer
Postat av: Annie

JAG ÄLSKAR DIG MED STUMPAN!! <3<3

2010-04-04 @ 21:23:29
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0