In love with the sun

Tuddeluu! -Dag-Otto

ÄLSKAR VÄDRET ! :D:D

Dagen har vart okej, eftersom jag bara vart på en lektion idag! Och nej, jag skolkade inte! På förmiddagen var vi på ungdomsmottagningen, jättekul verkligen -.- Eller kanske inte. Sen åt vi lunch för klockan 12-14 skulle en kille ha föreläsning om droger i aulan.
- Shit vilken kille! Han hade verkligen vart med om allt hemkst i världen! Knarkat, blivit mobbad/misshandlad, våldtagen, blivit av med "kompisar" pga av missbruk/självmord. Helt sjukt. Man satt där och rös när han berättade om sitt liv.
Riktigt bra föreläsare med, även om han var lite skum ibland...

Tänkte sätta mig i solen innan den försvinner, och sen vill jag springa en runda! :) Är ensam till halv 7, så det är gött :)

Ja, ni får ha det såbra, och ut i solen med er!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea

kom du ut och sprang? :D

2010-04-14 @ 19:42:03
URL: http://linneabjarang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0