+ Lördagsmys

Hej på er. Sitter här ensam i min soffa och tycker synd om mig själv. Haha, nej det gör jag verkligen inte, men på bra humör är jag då inte! Men skönt att vara själv ikväll, även om det hade vart mysigt att träffa några fina vänner. Är både trött och tjurig, och då ska ingen behöva stå ut med mig.

Vaknade upp i Danni's säng i morse. Vi kollade film, käkade onyttigt och sånt där annat fredagsmysigt. Ska väl kolla film resten av denna dagen och sen får jag laga nån mat, eftersom jag är ensam hemma. Dunka musik kanske? Ja, det låter kalas.

Match imorgon. Hemmamatch, så kom och kolla vettja, 14.00 i Falkhallen! Sen ska jag väl hänga i hallen resten av dagen, då jag både ska sitta i sekretariatet och sjunga på elitmatchen klockan 5.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0