+ It will never be the same again.


Vinst med 3-0 mot Lund! Riktigt gött!
Att sjunga gick också bra. Killarnas match gick dock mindre bra. Eller ja, det var en jäkla kul match, och aaaaaaalldeles för jämn för mitt psyke. De förlorade i 5:e och sista set, så just nu står det 1-0 i matcher till Örkelljunga i Semifinalen.
Dagens bästa måste ju dock ha varit när jag fick kramat min käre bror som igår bestämde sig för att komma hem en vecka. Mysigt!

Sitter nergosad i min soffa och ska starta ett gossipgirl avsnitt hade jag tänkt. Tanken på att jag ska cykla ner till tåget imorgon är INTE lockande vill jag lova. Hoppas inte det är lika äckligt väder som just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0