+ Success is the best revenge


Fick bli en go och somrig bild på mig och min fina.

Go dag idag! En perfekt vinterdag (om det nu TVUNGET måste vara vinter över huvudtaget), med sol och blå himmel. Kallt som satan dock! Hade den underbara turen att sista lektionen blev inställd, så efter lunch tog jag tåget upp till pappsen där jag har spenderat eftermiddagen och kvällen. Ätit pannkakor, pluggat, spelat gitarr och det där vanliga som jag alltid gör. Lever som i ett mönster som jag hoppas snart bryts av något spännande.

Nu ska jag snart krypa ner i min underbara säng och låta det bli onsdag. En onsdag som innehåller gym på morgonen, ett besök hos frisören på eftermiddagen och att titta på elitmatchen på kvällen! Brabrabra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

big love

2012-01-25 @ 10:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0