+ Gör mig stark

Usch vilken dag. Dagens höjdpunkter var när jag köpte nya jeans och när jag pratade med Elin på facebook's skype-funktion. Annars har dagen vart skit. Man kan säga att jag gråtit mig igenom den.
Träningen ska vi inte ens tala om. Inte kännt mig så kass på väldigt länge. Första gången på två år jag haft tårarna svidandes i ögonen under träningen. Något jag hade varenda träning förr i tiden. Då mitt självförtroende var på botten. Det kanske är påväg dit igen.

Har spenderat timmarna från att jag kom hem, framför Nyckeln till Frihet. Det är nog andra eller tredje gången jag ser den. Bra i alla fall.
Kvällen avslutas väl kanske inte som jag hade hoppats på. Men jag hoppas för mycket antar jag.

Imorgon drar jag tidigt till Falkenberg igen, för att vara en stund med min saknade vän Elin som vart i Thailand ända sedan innan jul. Sedan är det träning igen. Måste se till att skärpa mig innan dess.

Förlåt för dessa depp-inlägg. Svårt bara, att skriva positivt när man verkligen inte känner sig positiv.
Om det nu är någon (grattis till den personen) som orkade sig igenom detta, så vill jag bara säga godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjärtat <3

2012-01-10 @ 01:18:17
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det är tillåtet att ha dåliga dagar, veckor, månader. man är inte en dålig människa bara för det. bara så du vet. jag tänkte bara säga att du är verkligen hur fin som helst också. bara så du aldrig aldrig aldrig glömmer det. <3

2012-01-15 @ 19:55:13
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0