+ Fredagen den trettonde

Otursdagen. Näe, det där tror jag inte direkt på, haha.
Har dock haft lite otur idag. Tappade ploppen till min navelpiercing... Fick gå utan piercing i några timmar och gud vad det känndes konstig. Min mage ser skitkonstig ut, utan piercingen i. Känns så när man bara sett den utan piercing ett par gånger på typ ett år.

Annie har varit här ikväll och vi har kollat film och tjötat lite. Nu ska jag dock sova och ladda inför match imorgon!
Hemmamatch mot Gislaved 16.00. Kom till Falkhallen vettja!

Ska hänga med Danni först en stund och på kvällen blir det lagfest!
Fast måste ta itu med en del grejer här hemma först, innan jag gör nåt kul...
Godnatt på er!

1699254_460s_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0