+ Sometimes tears can express feelings better than words.

Måndag och det var dags att bege sig till skolan efter en veckas lov. Väldigt slapp dag idag dock, så det är skönt! Tur det, med tanke på hur lite jag sov inatt. Tre nätter i rad nu, har jag haft jättesvårt för att sova. Vaknat mitt i natten, klarvaken, och kan inte somna om. Skitjobbigt. Brukar annars somna direkt när jag lägger mig och knappt kunna vakna på morgonen... Låg vaken vid 3, sen vaknade jag vid 5 och låg vaken tills jag skulle upp, vid 7.
Konstigt nog är jag inte jättetrött!
Annars är det väl bra antar jag. Allt det vanliga börjar igen, samma gamla visa.
Men något väldigt positivt är att alla mina goa vänner är tillbaka från sina skidresor osv. Känner mig inte lika ensam längre!

Efter min egen träning fick jag stanna och hjälpa till att vara "ledare" på träningen för förståndshandikappade! Gick bättre än väntat!
Tog nyss en rent ut sagt JÄVLIGT go dusch. En halvtimme tog det nog och sedan var man fräsch igen och så kommer jag somna med lena, nyrakade ben. Underbart!

Tumblr_m02et1upr01qha1zdo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0