+ Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här.

Jo, jag lever. Har varit mycket det senaste. Både mentalt och mycket med skola, vänner och volleyboll. Men det gör mig glad att se att såpass många har kikat in här när jag vart borta.

Detta är andra inlägget jag skriver. När jag var färdig med förra, suddade jag ut allt igen. Märkte att jag skrev alldeles för personligt för att folk jag inte ens känner, skulle få läsa. Finns bara några få jag berättar allt för. Det är skönt att ha såna vänner. Älskar er.

Igår var vi nere i Skåne och vann med 3-1 mot Lund! På kvällen skulle jag vart med och firat min fina vän Linnea som fyllde 18, men var hemma sent och mamma var inte hemma så hon kunde inte skjutsa mig.
Men jag slapp i alla fall att vara ensam. Jag blev hämtad och spenderade kvällen med några goa tjejer!

Nej nu ska jag sluta skriva och börja plugga matte. Dagdrömma lite kanske.


En bild från veckan. Underbart god semla och en underbart go vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0