+ I'm walking on sunshine today.

Underbar dag idag. Inte för att det hänt något speciellt, men jag har vart glad hela dagen. Gick ner till stan och åt lunch med min älskade mamma och sedan tog jag en promenad längs strandpromenaden påväg hem. Gick med musik i öronen, i strålande fint väder. Inte kallt alls faktiskt! Stannade vid några klippor och satte mig där. Måste ha suttit där i säkert tjugo minuter eller nåt. Bara njöt av solen mot mitt ansikte.

Nu ligger jag återigen nerbäddad i sängen, som det känns som att jag alltid avslutar mina inlägg med nuförtiden.
Jaja, så är det i alla fall.
Imorgon väntar en "vara-duktig-dag" där jag ska plugga, städa min toalett och laga mat med mera.






Kommentarer
Postat av: Frida Måhl

Kika in på min blogg :)

2012-02-22 @ 13:00:18
URL: http://drheas.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tänkte starta en tävling på min blogg, och nu har ni chansen att vara med och bestämma vad ni vill vinna!

gå in på http://johannamatildah.blogg.se/2012/february/tavling.html och skriv vilket du helst skulle vilja vinna :)

2012-02-22 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0