• Who do you think you are - Running around leavin' scars.


ÄNTLIGEN FREDAG OCH HELG!
Överlycklig! Den här helgen kommer bli bra med tror jag. Börjar med toppoäng ikväll med fredagsmys med Annie och Sofie. Vi ska kolla alla Twilight filmerna och äta frukter med chokladfondue!
Sen är jag ensam hela helgen och då ska jag minsann ha det gött. Ska dock plugga en massa...
Farmor och Farfar är här nu. Farfar håller på att fixa med min moppe. Har visst fått punka... Säkert nån jävlen som stuckit en kniv i den när den stod i stan i helgen. - Glömde nyckeln i skåpet i fredags så den stod där till i tisdags...

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hittade den o tyckte den va riktigt najs ;) hahahahahah

2011-09-23 @ 20:59:09
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0