• There's someone I'm waiting for, if it's a day, a month, a year.

Haft en hyffsat bra dag idag! Den blev i alla fall kalasbra när jag åkte hem med Elin och vi hade det kul som vanligt! Blev dock lite galna mot slutet. Skrattade och rullade runt på golvet. Fan, jag hatar att vara kittlig!!
Har kollat på Idol med mamma alldeles nyss och nu hade jag tänkt sätta mig och spela och sjunga lite.

Överlycklig är jag över att vi är lediga ända fram till måndag!! Ännu bättre är att jag inte har så mycket plugg, så jag hoppas verkligen att jag kommer kunna njuta denna långhelgen! Imorgon ska jag dock upp tidigt och jag och mamma(som tagit ledigt) ska rensa hela lägenheten och göra massa ärenden i stan! Ska bland annat köpa lite träningsgrejer på BASESPORT och sen om vi hinner ska vi åka och kolla på tapeter/färg till mitt rum som vi ska göra om! UNDERBART!

Lite bilder från idag!


Jag och Elin var lite flummiga på matten idag... Så go min lilla MOFF.





Såhär fint var det här ute i Vinberg, när jag gick hem från Elin (Wisén i detta fallet. Många Elin att hålla reda på va? Hehe). Inte så värst kallt heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0