Maybe in another life, another world.

Dagarna har gått fort sedan jag skrev sist. Ändå har det inte hänt särskilt mycket. Jag vandrade in på Telia och köpte mig en Iphone 4, som jag nu förälskat mig i.
Idag har jag, efter skolan, tränat och sen har jag kollat på volleyboll med trevligt sällskap. U21 killarna är med i en turnering som håller på hela tiden, med lag lite överallt ifrån. Ska in till Falkhallen imorgon igen för att kolla, kanske hjälpa till med.
Ska dock först sälja lotter på torget med laget så får se om jag hinner.
Dessutom blir det lagfest på kvällen! Göööörbra!

Här får ni lite fina bilder på mina kära klasskamrater



Kommentarer
Postat av: Linnea

du är ganska trevligt sällskap du med! och nils blev riktigt bra på bild tkr jag...

2011-09-17 @ 14:36:27
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0