• HUR KLUMPIG ÄR JAG?

Emmy tipsade om en sida med massa roliga listor och när jag hittade denna så kände jag att den passade ganska bra in på mig.


1. Har du trillat hemma ? [X] - Haha, Garanterat!
2. Har du trillat bland folk? [X] - Någon som hållit räkningen?!...
3. Har du vält ner varor från någon affär? [X] - Jepp. Både när jag jobbat och inte jobbat...
4. Har du gått in i en lyktstolpe ? [X] - Haha, skratta inte, ni som var med!! Men jo, och den är numera kallad "Bängans stolpe"....
5. Har du snubblat på dina skosnören ? [/] - Tror det...
6. Har du slagit ut någon tand ? [/] - Vet inte, har jag det mamma?
7. Har du tappat din mat ? [X] - Skulle inte förvåna mig.
8. Har du sprungit in i genomskinligt glas ? [X] - Gått in i. Det har väl alla!??!?!
9. Har du trillat med cykel ? [X] - Hahahahah, ja. Dock inte själv! Jag, Sofie och Annie låg där brevid varann...
10. Har du trillat med moped ? [] - NIX!!!
11. Har du trillat med någon annans moped ? []
12. Har du tagit två olika skor på dej ? [] - ?? NEJ?
13. har du halkat på is ? [X] - Jappjapp.
14. Har du sprungit/åkt in i ett staket ? [X] - Med moppen....
15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet ? [] - Nej, men jag vet någon som har... (FRIDAA)
16. Har du någonsin svimmat när du trillat ? [] -
17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet ? [X] - Jaaadå!
18. Har du gått in i en dörr ? [X] - Ett antal gånger
19. Har du trillat så någon annan trillat ? [X] - Glad jag kan hjälpa till!!
20. Har du trillat i en trappa ? [X] - Jaaarå
21. Har du tappat din mat på någon annan ? [] - Hoppas jag inte !?
22. Har du råkat sätta på dej två par olika strumpor ? [X] - Det är väl inte så svårt?
23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket ? []
24. Har du tagit fel på vad det är för dag ? [X] - Önsketänkande.....
25. Har du gjort så maten blivit förstörd ? [] - Tror inte det.
26. Har du förstört något som inte är ditt ? [X] - Japp!!! Annie's ljuslykta som exempel!
27. Har du tappat något i skolan så de gick sönder ? [] - Inte vad jag kan komma ihåg.
28. Har du gått in i fel klassrum ? [X] Japp
29. Har du trillat av en stol ? [X] - KLART!
30. Har du gjort bort dig inför människor många gånger ? [X] - En vanlig dag i Sofie's liv!

Resultat:

[] Har du mindre än 10 är du inte klantig.
[] Har du mellan 10-20 så händer det ibland att du är klantig.
[X] Har du mellan 20-25 så är du ofta klantig.
[] Har du 25-30  Sök Hjälp !!!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA kommer aldrig glömma lyxstolpen hahahah !

Inga kommentarer på har du trillat med kläderna på ner i vattnet -.-

<3

2011-09-29 @ 09:33:40
URL: http://Stuckwithme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0