Don't rush it.

Sitter just nu i min brors gamla rum här hos pappa, som nu mera är ett kontor och är överlycklig att jag är klar med plugget! Inte matten dock, men den får jag ta en annan gång!
Helt plötsligt när jag satt och skrev målsättningar som skulle skickas till min tränare hör jag hur pappa och Anna-Carin börjar sjunga Ja må hon leva i trappan och ja bara : "Vadfan håller dom på med? Fyller inte förräns imorgon". Men eftersom jag behöver gå på träningen imorgon så fick jag present och tårta nu ikväll!
16 år imorgon. Haha, har kallat mig själv 16 sedan i våras...
Blir inget kalas eller fest heller för den delen. Det får vänta tills om två år!!!

Ska packa och duscha om en stund och sen ska jag sova för att imorgon bitti (som vanligt nuförtiden) ta cykeln ner till tåget och åka till skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0