Can't nobody tell me how it's gonna be - Nobody gonna make a fool out of me


Sitter här hemma hos mamma med datorn och mjölk brevid mig. Duschade för en stund sedan och passade då på att prova min nya klänning till mina nyinköpa skor, jag hittade i Varberg innan idag. Älskar dom! Funderar på att ha detta på mig på gymnasiefesten som är snart, - Vad tycker ni?


Klippte mig förövrigt igår. Kände att det var dags då mitt hår var rejält slitet. Kändes jättekort när jag gick därifrån (hon tog 1 dm nästan), men nu gillar jag det skitmycket! Tror inte att jag ska ha längre! Känns som att detta passar mig bättre!

Kommentarer
Postat av: Din bäste vän!

När är gymnasiefesten?! <3

2011-09-23 @ 12:23:44
URL: http://anniethorbjornsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja, undrar med. NÄR ÄR GYMNASIEFESTEN!?!? o var???

2011-09-23 @ 13:35:23
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Anonym

vadå gymnasiefest? :) när? var? :)

2011-09-23 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0