What goes around, comes back around.

Dagen igår var nog den bästa sedan jag blev sjuk! Var feberfri under dagen och hade ork att sätta mig att plugga en stund. Men det var TVÅ saker som gjorde dagen eeeeextra bra!

Min läkare ringde för att berätta resultaten från blodproven jag tog i tisdags och det var goda nyheter!! Jag har tydligen haft en jäkla tur! Mina levervärden är redan normala, vilket är ovanligt efter såhär kort tid! Fick ju i början höra att jag skulle få träningsförbud i kanske flera månader, men hon berättade att när jag är frisk förövrigt så är det fritt fram för mig att börja träna volleyboll igen!! Kommer dock vänta ett par veckor, om inte mer. Har ju feber och en fruktansvärd hosta nu och det känns inte som att det kommer försvinna helt än på ett tag. Måste bli riktigt frisk innan jag börjar har jag bestämt.

Sen som grädde på moset ringde min kära bror och vi pratade länge om allt som händer honom där i Karlskrona. Sjuka grejer dom har för sig. Det var riktigt mysigt att få höra hans röst och jag blev alldeles fnissig i början, haha.
Älskar dig bror!



Haha, bläddrade igenom mina Loggfoton på Facebook och hittade denna gosiga bilden från hotellet I Modena, Italien.
Så himla saknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0