Det känns som om världen skulle rasa om du glömde mig.

HEJ IDAG ÄR JAG PÅ MYCKET BÄTTRE HUMÖR.
Haha, ja men jag mår myckeymyckeymycket bättre! Kan andas helt med näsan och jag har kunnat äta pannkakor idag, vilket är klart bättre än välling, som jag är galet trött på vid dethär laget. Fortfarande ont när jag sväljer, men jag är van vid större smärtor nuförtiden, så jag klarar mig! Nu är det hostan som är värst.

Idag är det fredag och jag känner mig ganska deppig, fast jag är ändå glad. Saknar mina kompisar och vill inte att de ska vänja sig vid livet utan mig, hehe! Nej, men det suger att sitta ensam hela dagarna när alla är i skolan, tränar och speciellt nu på en fredag när det är dags för fester och filmkvällar. Jag har aldrig vart så avundsjuk i hela mitt liv.

Imorgon kommer mamma och hämtar mig. Skönt med helg, för då slipper jag vara ensam.
Nu kom pappa med thaimat, hoppas att jag ska kunna svälja för jag är så himla hungrig på RIKTIG MAT.


#9 - Detta skulle vart min säsong, min chans att ta mig uppåt. På en dag vände det och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag
får chansen att visa att det är dethär jag vill när jag kommer tillbaka. Mycket kan hända under ett par månader...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men du gulliss, jag lovar att när du väl kommer tillbaka så kommer du liksom äga sönder. för att du är du. då kommer du takblocka allihopa och bara äga. krya på dig jättejättemycket!!!!! <3

2011-10-22 @ 23:03:52
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0