Part of me thinks the world would be a hell of a lot easier if boys didn’t exist but then again….that world would suck.

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men har inte haft någon ork till att ens försöka mig på ett inlägg.
Har legat i soffan/sängen mest hela dagarna. Försökt äta så gott det går, vilket det knappt gör. Mår fysiskt bättre nu, ingen feber längre, men är så fruktansvärt tjock i halsen och bihålorna så att jag får det jobbigt att andas.

Sedan kan jag ju även tala om att välling är vad jag lever på nuförtiden, haha. Nej, men det är typ det enda jag får ner i halsen, kan ju knappt svälja. Låter säkert äckligt, men funkar kanonbra. Jag är glad jag får i mig någon sorts mat i alla fall.

Detta är ju förjävla underbart. Kommer ett nytt avsnitt varje vecka tror jag, så ska se till att lägga upp dom här, men eftersom det redan vart 3 avsnitt, lägger jag upp dom allihop.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0