• Sometimes, you have to be your own hero. Because the people you can't live without can live without you.

Hej på er! Ligger i sängen och ska sova nu. Har försökt ett tag, men det går inte.
Match idag ju! Trodde ju knappt att jag skulle få spela, men jag blev glatt överraskad när jag blev vald att börja på plan. Fick sedan spela hela matchen som vi vann med 3-0! Gick skitbra och när jag sen kollar hemsidan och jag blivit skriven om som "Matchens utropstecken" med en bild på mig på FVBK's hemsida så blir jag faktiskt stolt över mig själv. Vilket jag inte alls är ofta. Det blev en riktigt bra kväll och min debut i damlaget, div 1 blev bättre än jag någonsin kunnat tro. Det här inlägget är inte till för att jag vill skryta på något sätt, för det är inte så märkvärdigt egentligen. Men det hjälper mig och mitt självförtroende.
Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll.




Gud vad mitt liv skulle sett annorlunda ut om jag inte spelade volleyboll. På många fler sätt än ni någonsin kommer att förstå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt Sofie !! :D <3

2011-10-03 @ 07:30:34
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Linnea

klart du ska skryta! Du va ju grym :D Och verkligen ingenting du behöver be om ursäkt över. Va glad över det ist! ;)

2011-10-03 @ 12:38:47
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: emelieeriksson

fin blogg:)

2011-10-03 @ 12:50:12
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0