Put your hands on me.

Hej på er alla fina!
Tror att jag var uppe 4 gånger inatt. Vaknar av att jag knappt kan andas och för att jag inte kan svälja för att jag har så ont i halsen. Idag har jag ändå mått hyffsat bättre. Har kunnat äta mer och vart på lite bättre humör. Blir så mycket gladare med alla fina vänner jag har som hör av sig och undrar hur jag mår. Älskar er finingar.

Ska kolla Modelljakten om en stund. De är redan på 5:e avsnittet, men jag har inte ens kollat första än. Jag har inte haft tid. Men nu har jag ju all tid i världen.... Haha.
Men innan jag startar ska jag fixa lite med Emmy's design!


En bild jag hittade i arkivet från i våras nån gång.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så fin du är Sofie! <3

2011-10-16 @ 08:36:05
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0