Never shed a tear for someone who's not there to wipe them away.

Hej hopp.
Ligger här i sängen med datorn i knäet.
Har vart fruktansvärt trött hela dagen och tanken var att jag skulle plugga järnet. Men det funkar ju inte när man är så trött.
Förlåt att jag klagar så mycket nuförtiden. Ska bli positivare, promise.

Vid halv 7 hämtade mamma mig hos pappa och vi åkte till mormor och morfar där mina småkusiner från Stockholm bor denna veckan! Skar i hjärtat när man såg minerna på dem när jag fick säga att jag inte orkade leka med dom på grund av att jag var så trött i kroppen. Lillfisen Junis grät redan när jag skulle gå, trots att vi ses imorron. Undra hur detta ska gå...

Nu ska jag snart sova är tanken. Imorgon blir det plugg på förmiddan och kusinerna sen. Kanske kolla lagets träning med. NAJS.
Pusss

Hehe, skrattade lite när jag såg detta på OC.
Ni är inte konstiga om ni inte gör det. Ni behöver ha gått i högstadiet med mig för att fatta, typ.

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, underbar bild! <3

2011-11-01 @ 23:53:10
URL: http://anniethorbjornsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha ! <3

2011-11-02 @ 07:23:52
Postat av: Frida

HAHAHAHAH bilden !

2011-11-03 @ 20:15:44
URL: http://stuckwithme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0