• Jag måste vart nån annan, innan jag kände dig.


Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om nu. Inget spännande händer i mitt liv nu, värt att skriva om. Kunde dock skrivit en hel bok om vad jag tänker på. Men det är för privat och opassande för att skriva på en blogg alla kan läsa. Sådana som inte borde läsa mina tankar.
Förresten. Tänk om folk faktiskt kunde läsa mina tankar. Då hade jag vart i trubbel nu. Garanterat. Jag hade inte kunnat visa mig bland folk. Utan att rodna, skämmas osv, osv.

Vilket konstigt inlägg dethär blev. Jag är nog lite tankespridd tror jag. Nu ska jag plugga lite, sen kolla något avsnitt O.C. och sen blir det sängen.
Love to you all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0