And I can't get to you.

Tumblr_ls798otkbv1qgdykbo1_500_large

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hade ingen ork att blogga igår, så jag får väl dra en kort sammanfattning på dagen! Sov länge, pluggade och sedan var jag redo för match. Vi skulle möta Jomala från Åland i Svenska Cupen. De hade kvalat till elitserien, men eftersom Åland tillhör Finland fick de inte. Men vi visste att det var tufft motstånd och det var nog ingen som förväntade sig att vi skulle ha en chans. Men vi överbeträffade oss själva och vann med 3-1! UNDERBART. (Läs om matchen här) Både vi och herrlaget är alltså vidare i Svenska Cupen, eftersom de vann sin match igår också!

Efter god kvällsmat klädde jag mig i flera lager, tjocka kläder och tog moppen till Annie. Mysig kväll med film osv. Kom nyss hem därifrån och nu ska jag snart äta. Sen åker vi ut till Mormor och Morfar för fika och sen taggar jag andra seriematchen, denna gången hemma och mot Värnamo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0