We can't live our lives for them. We must do this on our own and if we take the road less traveled, it could be the greatest journey ever known


Ojojoj, trött tjej.
Gårkvällens outfit! Hade på mig min älskade nya väst, som jag dock råkade glömma hos Elin, hehe. Jag åkte till Elin W vi vid efter 7 och tillsammans med henne och typ 5 tjejer till åt vi thaimat, kollade skräckfilm, spelade spel osv. Riktigt mysigt! Sen skjutsade Elin E (Många Elin att hålla reda på...) mig hem i sin moppebil!

Nu ska jag dra igång med plugget och vid 5 ska jag kolla volleybollmatch!
Kunde vart sämre!

Kommentarer
Postat av: klaraingridannie

Du kanske skulle vilja ha ".se" istället för "blogg.se"? Det är busenkelt! Det är bara att bli medlem på denna sida: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=3525 , när du samlat upp till 300 poäng kan du börja din första domän! Och om du går direkt dit jag värvat dig får du 50 poäng direkt, hur awesome som helst!

2011-11-06 @ 13:54:09
URL: http://klaraingridannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0