Please help me find my own way.

Varken har eller har haft nån blogglust senaste tiden. Ingen aning om vad det beror på men så är det. Ska försöka bli bättre.

Nu börjar skolan leda mot sitt slut. Har för mig att min lärare sa att vi bara har 3 vanliga skoldagar efter måndag nästa vecka. Galet. Längtar så otroligt mycket tills alla betygen är satta och man får slappna av. Det är något jag önskat jag kunnat göra i ett halvvår typ.

Imorgon ska vi öva på att orientera på Vallarna, inför en heldag med det typ nästa vecka. Så otroligt tråkigt och onödigt. Speciellt att vi ska öva på Vallarna där man kan utantill var kontrollerna sitter, då de är på samma ställe från år till år. (Ja, vi gör detta varje år). Tråkigt? Ohja.
Ska strax gå o fixa mig för sängen och sedan sova gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0