STUDENTBALEN 2011

Sådär, nu var bilderna inlagda och smått redigerade!


Linn till vänster, och Elin (passare i damlaget) till höger.

Fanny, en kompis syrra och Melos (tror jag han heter?)

Fabian och Sandra. Volleybollfolk.

Bror och Elin när de anläder i Norrmans porsche!

Stiligt!


Emelie och Tobbe med de röda skosnörena, haha. Fräsigt!

Annie till vänster. Umgåtts med familjerna sedan.... alltid.



Victoria och Jonathan, också volleybollfolk!


Jonathan!


Frida i det blonda fina håret och gissa vad? Volleybollmänniska!






Amanda med Carl-Oscar.
Min Annie's syrra!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alla är så otroligt fina, och jag börjar få lite smått panik. Jag har ingen aning om vem jag kommer att gå med och inte vilken klänning jag ska ha. Det är om TVÅ år, men om de kommande två åren kommer gå lika fort som detta gjorde så kommer jag ha panik en vecka innan balen.....

2011-05-21 @ 23:06:02
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Matilda

Vad fina alla var! :) Blir också sugen på att ta studenten när jag ser dessa bilder ;)

2011-05-22 @ 18:07:59
URL: http://matildabennhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0