Hemma igen!

Gryyyym helg. Bättre än förväntat, helt klart!
Ska berätta lite om tävlingarna senare tänkte jag, samtidigt som jag lägger upp lite bilder!
Efter gårdagens tävlingar kom vi ju som sagt på 10:onde plats med sammanlagda 90 poäng, men efter morgonens tävling idag, gick vi om flera lag då vi samlade ihop 140 poäng till, och hamnade på en ANDRA PLATS!
Gick direkt till semi, där vi dock förlorade mot Arlanda Jets, som senare vann hela skiten, och 100.000 kronor!!
Det blev en delad 4:e plats för oss, FVBK, och jag är sjukt galet nöjd!

När jag väl kom hem, ställde jag väskorna i hallen, och drog på mig bikinin och läste Monki's katalog. Det är grejor det!

Sådär överdrivet glad man kan va'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0